"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...
"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...

ننوشته ها ....

درود

بعد از مدتها دلم برای نوشتن تنگ شد . خیلی وقته ننوشتم و تو این مدت چه روزهای خوبی رو گذروندم .سختی ها که دیگه برای من اهمیتی ندارند و تنها چیزی که باقی میمونه روزهای خوبی هست که دارن میگذرن .آشنایی با کسی که ممکنه همراه همیشگی من باشه و این شده که زندگی من هر روز شیرین تر از روزهای گذشته س...گاهی از دست دادن چیزهایی که فکر میکردم تمام زندگیمه آنقدرها هم بد نیست ...الان میفهمم که خدا چقدر منو دوست داشته که برایم عنوان مرد روزهای سخت رو انتخاب کرد .

و من از همه سختی ها،مردانه بیرون آمدم .آدم های زیادی دیدم و بحالشون غبطه خوردم .به عشقشون به ثروتشون و تفریحشون !!!

غافل از اینکه من چیزهایی دارم که به چشمم نمیاد که اگه نبودن من نبودم ...

امان....امان از این کیبورد ...انگار خودش مینویسه ..چقدر دلم برای نوشتن تنگ شده بود .

من هنوز کار میکنم .در بورس سرمایه گذار شدم .و الان هم در تدارک خرید زیباترین لحظه های زندگیم هستم .سخته تنهایی ..اما من بدنیا نیومدم که دنیا خوف به دلم بندازه ...

بن سای خیلی وقته اذیتم نمیکنه و وسایل هام رو بر نمیداره ...انگار قبول کرده منم باید برم سر زندگیم ...البته بهش گفتم که فراموشش نمیکنم ...

دیگه نمیخوام از غم و غصه بنویسم .چون خدا رو شکر آسمان زمین خورده من ،رفت سر جاش ...و ترک زمین هم التیام یافت

و حالا از موفقیت ها مینویسم .از چیزهایی که بدست میارم و چیزهایی که خواهم ساخت ..شاید من اولین نفر نباشم اما یقینا اولین دختری هستم که با شهامت ست طلای عروسیش رو با سلیقه و طرح خودش میسازه ...

در نظر دارم برم طلا سازی و در همین زمینه برند شم ..یقینا موفق میشم ...

واااا ی چقدر حرف زدم ...ببخشید

پ.ن:

از دوستای خوبم ممنونم ...خصوصا صالح که همیشه همراه نوشته های منه ...


نظرات 2 + ارسال نظر
امین 10 خرداد 1398 ساعت 22:27 http://doreakhar.blogfa.com

سلام خوبی؟نمیدونم میخونی یا نه . همینجوری اومدم وبلاگم . پیامتو دیدم.
خوشحال میشم پیام بدی اونجا بشناسمت. منتظرتم
آی دی اینستا رو تو تماس با ما فرستادم برات

صالح 13 اسفند 1397 ساعت 01:12 http://www.shaker3.blogfa.com

سلام
به قول فاطمه جعفری که خیلی وقته ازش خبری ندارم و هرچقدر هم گشتم پیداش نکردم که میگفت خوبی آیا؟
خوشحالم هنوز مینوسی. این یعنی حالت خوبه و زندگی میکنی.
خداروشکر
ممنونم از من نام بردی.
دوست شیرازی مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد