"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...
"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...

چقدر دلتنگ اینجام .روزهایی که با عشق میآمدم و به همه دوستان سر میزدم

این روزها حال و هوای ایران ما کمی که نه زیاد غمگین شده .حادثه پشت حادثه و همه چیز رو هم به هم ربط میدیم و افتادیم به جون هم که دیدی گفتیم .دیدی فلان و ....

انگار اومدیم که مچ هم رو بگیریم.آهای مردم میخوایم زندگی کنیم .میخوایم در کنار هم لحظه های ناب بسازیم .

در غم و غصه پیروز میدان بودن هنره اگرنه که در روزهای خوب و زیبا که همه چیز خوبه ...

دلم از این بزن و بکوب های مردم گرفته...مردمی که از هر چیزی جک میسازند ...

دلم میخواد سفر کنم استرالیا و در شادی کانگروها اشک شوق بریزم ...فقط اونها در شرایط سخت التیامی بودند برای یکدیگر ...

تفاوت ما با آنها دریک چیز هست ...ما اشرف مخلوقاتیم و آنان ... !!!!!!

فقط زمان حکمت این روزها را مشخص میکند ....

نظرات 1 + ارسال نظر
یادداشت های روزمرگی 1 اردیبهشت 1399 ساعت 11:47

سلام تلاله عزیز.. همینجوری وبلاگتو باز کردم و خوندن پست قبلیت لبخند به لبم آورد.
خوشحالم که خوبی و امیدوارم روزهای بهتری برای همه مون در پیش باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد