"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...
"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...

خدای خوب و مهربونم تو رو شکر میکنم که پناه منی .یار منی .شنونده ی حرفای منی

حرفایی که نمیتونم به کسی بزنم و فقط تو هستی که میشنوی و دلم رو سرزنش نمیکنی .نمیخوام از دلتنگی و دوری از خانواده بگم که دلم پر شده از دلتنگی هایی که با دیدن یه ساعت ،دوساعت و حتی تماس تصویری بدتر و بدتر میشم ...

حرفا رو به جون خریدم که بگن تلا بی محبته ...اشکال نداره این بهتره تاآرامش  زندگی خود و همسرجان رو با گریه و زاری بهم بزنم . خیلی خوشبختم و بخاطر این خوشبختی تو را شکر میکنم .هادی خیلی خوبه . هرروز که میگذره بیشتر میشناسمش و واقعا میبینم که برای زندگیمون داره تمام تلاشش رو میکنه و میدونم هر دو به درجه ای میرسیم که به داشتن هم افتخار کنیم.

اومدم که بگم که خیلی دوست دارم خدا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد