"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...
"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...

کفر نوشت

دلم میخواد بعضی وقتا پرواز کنم .برم اون بالا بالاها ...توی اون آسمون هفتم ....اونجا که زیباترین قصر عالم خلقته ،با هزار حیله و مکر برم تا خود ِ مرکز سلطنت خدا و فقط یه سوال بپرسم و بگم :آخــــــــــدا چرا مرد و مردونه ندای جنگ نمیدی ؟؟ من که میدونم مغلوبتم...تو که میدونی من آخر ِآخرش ته جهنمم...بیا و مردونگی کن این ماجرا رو تموم کن ..کدوم ؟؟

نگو نمیدونی که اصلا باورم نمیشه..

آخر چرا من ؟؟ 


لعنت به ....آخه من چه غلطی کنم ؟!!  

به خودت قسم .... هیچی اصلا

فـــراموش کن قربونت برم

نظرات 1 + ارسال نظر
م ح ب و ب ه 12 بهمن 1392 ساعت 23:09

دلم میخواد چیزی بگم ....
اما وقتی از حرف هات سر در نمیارم ترجیح میدم سکوت کنم ؟!
ازدواجت چی شد ؟

کنسل شد عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد