"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...
"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...

دیروز تولدم بود و شاید بهترین نه ولی یکی از روزهای خوب بود ....هم دلتنگ شدم ...هم شاد

وقتی یکی دوستت داره تمام تلاشش رو میکنه که روز خوبی رو برات رقم بزنه و این یعنی دوست داشتن...حداقل یعنی اینکه ارزشش رو داشتی که بیادت باشه ...خیلی راحت میتونی از نگاهش دوست داشتنش رو حس کنی که تا عمق وجودت رسوخ کنه ...

گرمای دستی که گرمی عشقش رو به تن یخ زده ات القا میکنه ...نگاهش که میکنی با اینکه موج عظیمی از غم توی نگاهش هست اما میخنده و دوست داشتنش رو ابراز میکنه ....

خیلی دوست دارم بدونم غم نگاهش از چیه ؟! شاید بتونم کمکش کنم 

واااای چقدر من عوض شدم ...




پ.ن:

دیروز روز خوبی رو دوستام برام رقم زدن...ممنون از هدیه هاتون....ممنونم بچه ها

دیروز جزء یکی از بهترین روزهای زندگیم بود

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان 11 بهمن 1393 ساعت 11:44 http://dastforosh.blogsky.com/

تولدت مبارک. ایشالله همیشه شاد و سرزنده باشی

ممنونم عرفان عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد