"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...
"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...

روزمرگی

اینجا نوشته در چه فکری ؟؟
در این فکرم که چطور میشه پسری که تو پمپ CNG کار میکنه عاشق دختری بشه که هر روز با باباش میره که فقط مخزن گاز ماشین رو پر بشه و بره !!!!

این پسر به چی دلخوشه آخه ؟؟!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
هانیه 31 مرداد 1394 ساعت 23:22

ممکنه دیگه! البته مطمئن نیستم واقعا عشق باشه یا به عنوان عشق فقط ازش یاد میکنن!

همونجور که یه شاگرد عاشق معلمش میشه یا برعکس!

همونجور که یه پزشک عاشق بیمارش میشه یا برعکس !

کلا شاید به تفاوت نحوه عاشق شدن جنس مذکر و مونث برمیگرده ...برای شما ممکن نیست اینجوری عاشق شی ولی برای ایشون ممکنه

جنس مذکر با چشماش عاشق میشه و جنس مونث با گوش هاش!-نه همیشه ولی اکثرا-

عرفان 25 مرداد 1394 ساعت 17:39

سلام منتظر عکست هستم

صالح 14 مرداد 1394 ساعت 01:14 http://nafasiamigh.blogfa.com

وبلاگ قبلیت از من یادی نکردی.
خوبیش اینه که به عنوان بی معرفتم در ذهنتون نبودم.

از بنده سلام علیکم. خوبین آیآ؟

ممنونم صالح جان .ببخشید من رو بابت یاد نکردن
ولی من بیشتر وقتا به دوستام سر میزنم اما پیغامی نمیگذارم .خب شاید منو فراموش کرده باشن

عرفان 3 مرداد 1394 ساعت 15:03

شاگرد پمپ بنزینی ازت خواستگاری کرده؟

هنوز نه .فعلا عاشقه

تنها41 31 تیر 1394 ساعت 19:01

سلام خوبین وبلاگتون رو عوض کردین ؟

سلام . با اجازه
یه کم خواستم از اون فضا دور بشم . اما غریبه شدم انگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد