"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...
"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...

یه اشتباه تایپی...

دیشب تا الان دچار یک تنش شدید روحی شدم که خودم دلیلش رو نمیدونستم .من هیچ وقت به نامرد ترین افرادی که تو زندگیم بودن نامرد نگفتم  چه برسه به دوستی که همیشه مدعی بودم تنها کسیه که میتونم باهاش حرف بزنم . دیشب رو کامل نخوابیدم .حس میکردم شدید تحقیر شدم و فکرهای پوچ و بی معنی رهام نمیکرد .نمیدونم بخدا  که کجای کار ایراد داره 

اما همیشه میگن آدما حرف حقیقت رو تو عصبانیت میگن ..مثل جناب" و .س "که منو متهم کرد به هرزگی ....

وقتی بهش فکر میکنم روح و روانم آزرده میشه .درسته بخشیدم اما ته ته ته دلم می لزره و یادم میافته که چقدر تا مرز جنون رفتم ...

دیشب اتفاقی افتاد که فکر نمیکردم تا این حد با اینکه طرفم رو میشناختم روح و روانم رو بهم بریزه 

هیچ حرفی برای گفتن ندارم فقط میتونم بگم که اون کلمه نا یه اشتباه تایپی بود و من  تازه الان دیدم و الان درک کردم چرا منو متهم کرد به اینکه گفتم نا....

ولی واقعا اینجور نبوده و هر چند تفکر دیگران دیگه برام مهم نیست ولی دوست دارم اون بده خدا بدونه که من هیچ وقت چنین جسارتی نکردم  و اگه این استباط شده من از همین جا عذر میخوام .ولی جواب این اشتباه من توهین نبودجوابش تخریب شخصیت و زیر سوال بردن نجابت من نبود

 

پ.ن:

دیگه به تهمت زدن عادت کردم  به اینکه هر کسی بخاطر هر چیزی نجابتم رو لگد مال کنه خسته شدم .

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهران 8 اسفند 1394 ساعت 15:01 http://30-salegi.blogsky.com

یادت باشه :

دریا به پوزه ی سگ ، نجس نمیشود ...


دریا باش....

اتبتلبتغع 9 آبان 1394 ساعت 22:27

درست بشو نیستی ...حرفت رو میزنی بعد انکارش میکنی ...

اون یه اشتباه تایپی بود و اونقدر جسارت دارم که عذر خواهی کنم .
کاش همه مثل من بودن

عرفان 29 شهریور 1394 ساعت 09:07 http://dastforosh.blogsky.com/

خب توی دعوا باید قواعدش رو رعایت کرد. نامرد فحش زیاد بدی نیست اما فحشی که اون داده فحش نیست دیگه..

هیچ 5 شهریور 1394 ساعت 10:09 http://juliehs.blogsky.com/

باور کن هیچ کس و هیچ چیز ارزش وداره بخاطرش عصبانی بشی. مهم نیست عزیزم. آروم باش. تو هر جور که باشی بقیه همیشه حرف واسه زدن دارن.

عصبانی نمیشم اما سکوت میکنم . دلم هوای قدم زدن داره .تنهایی باغ ارم

میلاد 5 شهریور 1394 ساعت 09:55 http://Monoblog.Blogsky.com

امان از این اشتباهات لپی و تایپی
با زندگی آدم بازی میکنن
عیب نداره حالا برو توضیح بده بلکه حل شد

توضیح !!!!دیگه فایده نداره ...اون هر چیزی که دلش میخواست گفت .تمام چیزایی که این مدت 8سال تو دلش مونده بود رو گفت
فک کنم توی تعارف مونده بود تا الان که بزبان نیاورده بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد