"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...
"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...

این پاییز شاید اولین پاییزی هست که بعد از 20 سال احساس خوشایندی دارم 
نه دلتنگم ...نه غمگین 
یه جورایی حالم خیلی خوبه ....
خدایا !
سپاس ازلطف های بی دریغ تو
سپاس از مهربانی بی حد تو 
خودمونی بگم

عاشقتم خدا جونم 

نظرات 3 + ارسال نظر

سلاااام تلااااله×
اومدم تا دور هم دوباره جمع شیم
روبراهی؟
منم این حس رو تجربه میکنم امساال

صالح 28 آبان 1394 ساعت 10:07 http://shaker3.blogfa.com

کلا پاییز رو دوست دارم. بخاطر میوه هاش. بخاطر سادگی اوایل مدرسه، اوایل دانشگاه ... بخاطر اولین "ها" کردنا رو شیشه اتاق، ماشین ... بخاطر قدم گذاشتن رو برگا و صدای خش خش که بهت میگه چقدر تنهایی. تنها که باشی خوب گوش میدی، خوب فکر میکنی و خوب نگاه.
بخاطر همین تنهایی قدر دوستیا و گذشتت رو میدونی و میگردی تا یکی ازون بهترینارو(تلاله) از لابلای خاطراتت بکشی بیرون بهش بگی سلام. من اومدم. هه

MeHdi Ahmadi - SimleToMe 26 آبان 1394 ساعت 17:40 http://xyz.blogsky.com

سلام
خوبی؟
هر از گاهی میام سری به اینجاها میزنم. چه خاطرات خوبی اینجاست. عاشق فضای اینجام و اون ورزها که دور هم بودیم!
الان هرکسی رفته دنبال کار خودش، از اونجایی که زندگی بیرحمه احتمالا به همه گیر داده و درگیرشون کرده.

دلم میخواد بازم بنویسم اما انگار دیگه نمیشه و یه حسی مانع میشه. تو وبلاگ قیلیت دیدم از بعضی بچه ها خبر داری و ادرس اینجارو گذاشتی، برای همین اومدم یه سری بهت بزنم و احوال پرسی کنم

امیدوارم همیشه سالم و موفق باشی
خوشبختیت ارزومه

ممنونم مهدی جان ...سعادته که همیشه توی فیس بوک خاطرات و عکسات رو میبینم و میخونم
ممنونم از لطف بی پایانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد