"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...
"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...

روزمرگی

یه وقتایی یکی میاد تو زندگیت که وقتی کنارته آرامشی عظیم سرتاسر وجودت رو پر میکنه .نیازی نیست در کنار چنین فردی آسمون رو به زمین بدوزی و حرف بزنی و از دلتنگی هات بگی ....همین که سکوت کنی ...همین که حرفاش رو بشنوی کافیه ...

 

پ.ن:

هنوز عاشق نشدم

نظرات 3 + ارسال نظر
مهران 8 اسفند 1394 ساعت 14:46 http://30-salegi.blogsky.com

بالاخره تو هم عاشق میشی....یه عشق شیرین و عمیق با سرانجامی خوش در انتظارته...این موهبتیست از طرف خداوند...شکر گذارش باش بجای غرغر کردن تلاله...

چشم

عرفان 22 دی 1394 ساعت 08:58 http://dastforosh.blogsky.com/

می شی اشالله

صمد 20 دی 1394 ساعت 08:30

سلام
نمیدونم چرا این حس رو نمیتونم درک کنم.
فکر کنم منظور حس و حال عاشق و معشوق باشه.
اما خیلی دوست دارم کسایی که این حس رو تجربه کردند کمی راجعش صحبت کنن.
خوش باشید

درود
گاهی اوقات سکوت یعنی همه چیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد