"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...
"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...

حال و هوای دلم :)

این روزها روزهای بدی نیست . جدایی از مشکلاتی که دارم روزهای خوب خوب خوب هم هست .من دوره گویندگی و مجری گری رو گذروندمو تو این کلاس خیلی چیزا یاد گرفتم .چیزهایی فراتر از فن بیان .درک کردم اونقدر ها هم  رویا پرداز نیستم  و آدم های رویای من وجود دارند .کسی که در کنارش احساس آسودگی کنی ...

چیزهایی یاد گرفتم که شک ندارم  تاثیر بسزایی در زندگی ام خواهد داشت.

حرف زدنم بهتر شده و متین تر و حس میکنم متواضع تر از قبل شدم .یه جورایی پرنسسی شدم .بیشتر اهل مطالعه و فیلم و موسیقی  شدم و این خیلی در روابط اجتماعی من موثر بوده 

وقتی به گذشته و روزهایی که گذشت فکر میکنم  شاکر خدا میشم بخاطر همه سختی ها و ناملایمات روزگار ...چون اگه سختی نبود مرد روزهای سخت نبودم و شاید  مثل همه دختر های هم سن و سال خودم  نهایت یه ازدواج ساده  داشتم با ادمی ساده با مشکلات سخت تر ...

دلم میخواد عاشق بشم. عاشق تفکر زیبای کسی که مرا از پس سکوت بی حدم ببیند ...عاشقانه هایش فیلم و کتاب و  موسیقی  و من باشد ...و من رفیق و همراه روزهای زندگی اش باشم .شاید خیلی رویایی باشد ...اما دلم دوست دارد عاشق شود ...یعنی میشود خدای مهربانم این رویا را هم به حقیقت تبدیل کند ؟!!!

حتما میشود ...من به عنایت و لطف بیکرانش امید دارم ....

 

پ.ن:

از حضور دو نفر در زندگیم ممنونم ....

یکی هنرمند ...یکی مهندس

ممنون از هر دوی شما 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کیانی 17 اسفند 1394 ساعت 09:02

سلام دوست قدیمی خوبید؟

سلام دوست خوبم
امید دارم شاد باشی

مهران 8 اسفند 1394 ساعت 14:50 http://30-salegi.blogsky.com

حتما میشه ...چرا نشه ؟ میشه بگی دلیل اینکه تو واقعا اون کسی رو که میخوای پیدا نکنی و بهش دل نبندی و اونهم بهت دل نبنده ، چیه ؟ دلیل اینکه این کارها نشه چیه ؟

از اینکه اینهمه منفی نوشتم نگران نشو ، چون طبق تحقیقات انجام گرفته ضمیر ناخودآگاه ، تمام " نه " ها رو برمیداره و جمله این میشه : تو واقعا اون کسی رو که میخوای پیدا کنی و بهش دل ببندی و اونهم بهت دل ببنده !

حتما میشه...من ایمان دارم که میشه...و امان از وقتی که مهران به چیزی ایمان داشته باشه..

دقیقا .منم ایمان دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد