"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...
"کــاکتــــوس"

"کــاکتــــوس"

من قدرتمندم ...

ندارم که ....

پنج چیز را از زندگیتان هرگز حذف نکنید:

صبحانه 

کتاب

عطر

گل

خلوت با خود...!


مخاطب خاصم :

من همه این پنج تا رو دوست دارم ...صبحانه رو دست جمعی باقی رو‌تنهایی 

گل لدفا زرد یا نارنجی یا سفید باشه 

کتاب لدفا از نویسندهایی مثل الکساندر دوما .آلبر کامو .نیچه و نهایتا ویکتور هوگو باشه ...

عطر هم گرون نباشه ولی ماندگار باشه

خلوت هم لدفا جاهای بکر و زیبا سرزمینم باشه ...

نخواستی میریم  پاریس ....ولی لدفا منو تنها بذار یه ساعت کنار دریا .باقی جاها با من باش 

سینما هم دوس دارم ....شد ۱+۵


آهای مخاطب خاص ....

عه من مخاطب خاص ندارم که 

چکار کنم حالا ؟؟؟؟

این نامه رو به کی بدم ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد